تاریخچه لوگوفیسبوک


فیسبوک

در این مقاله به سراغ لوگوفیسبوک میرویم ، فیسبوک یکی از شبکه‌های اجتماعی می‌باشد ، که در رده پنج شبکه اجتماعی برتر قرار دارد ، فیسبوک موفقیت‌های بزرگی در خدمات شبکه‌های اجتماعی دارد و در زمان کوتاه توانسته است رشد بسیاری را داشته باشد که وب سیات آن دارای بیش ازهشت میلیون کاربر است و خود را در اکثر کشورهای جهان گسترش داده است .

فیسبوک در سال ۲۰۰۴ توسط دانشجویان دانشگاه هاوارد بوجود آمد ، در این شبکه اجتماعی بزرگ کاربران در ابتدا باید ثبت نام کنند و سپس می‌توانند پیام ارسال کنند ،  عکسی را به اشتراک بگذارید ، در گروهی عضو شوید و حتی با هم کلاسیهای خود گروه بزنید شایان به ذکر است که فیسبوک در حال حاظر دارای دو ملیارد کاربر فعال می‌باشد .

فیسبوک در ابتدا توسط مارک زاکر دانشجوی هاوارد و همکلاسیهایش ایجاد شد که در ابتدا فقط برای دانشجویان دانشگاه بود و فقط دانشجویان دانشگاه هاوارد در فیسبوک فعالیت داشتند ، اما آنقدر این شبکه برای دانشجویان جذابیت داشت که بعد از مدتی شبکه اجتماعی فیسبوک همگانی شد.

خب زمان آن رسیده است به سراغ لوگوفیسبوک برویم ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

تاریخچه لوگوفیسبوک

همزمان با پیشرفت شبکه اجتماعی فیسبوک ، مارک زوکربرگ و سین پارکر مایک جناب بویزارد را استخدام کردتا تا لوگو شبکه اجتماعی فیسبوک را طراحی کند ، لوگویی که در ابتدا طراحی شد و اولین لوگوفیسبوک بود که در سال ۲۰۰۵ در همان سالهای ابتدایی طراحی شد یعنی دقیقا بعد از اینکه فیسبوک خود را در جهان معرفی کرد و به رسمیت شناخته شد، این لوگوفیسبوک یک پسزمینه آبی پررنگ داشت و فیسبوک با رنگ سفید بر روی آن نوشته شده بود این طراحی تا ده سال لوگوفیسبوک بود تا اینکه در سال ۲۰۱۵ لوگوفیسبوک تغییر کرد.

لوگوفیسبوک در سال ۲۰۱۵

لوگویی که برای فیسبوک در این سال طراحی شد دارای تغییرات کلی نبود بلکه همان لوگو جدیدتر شده بود و بروز تر شده است ، در لوگو جدید بیشتر به فونت توجه شده بود ، فونت زیباتر و بسیار سادهتر شده بود حروف دیگر آن حالت کشیدگی را نداشتند و کوتاهتر شده بودند و ترکیب رنگ همان ترکیب رنگ بود ، آرم فیسبوک به احتمال زیاد به معنای نشان دادن این است که فیسبوک یک شرکت همیشه پایدار میباشد.

 حالا به تجزیه و تحلیل طراحی لوگوفیسبوک میپردازیم و عواملی که باعث موفقیت فیسبوک شده است را بررسی میکنیم .

سادگی

یکی عناصری که در طراحی لوگو تاثیر بسزایی دارد زیبایی در عین سادگی است ، لوگوفیسبوک بسیار ساده میباشد و از طراحی منحصر به فردی استفاده میکند همین سادگی باعث میشود کاربران از لوگو شما خسته نشوند و همشه برای شما تازگی داشته باشد ، فیسبوک از طریق سادگی که دارد باعث استقبال کاربران بسیاری شده است و همواره به عنوان یک جنبه پایدار از شرکت میباشد.

موفقیت در ترکیب رنگ

یکی از عوامل کلیدی در موفقیت لوگوفیسبوک ترکیب رنگی است که استفاده شده است ، ترکیب رنگ آبی و سفید بی دلیل نبوده است ، برای این انتخاب دو دلیل وجود دارد ، زمانی که به ترکیب رنگها در آرمهای مختلف بپردازیم متوجه خواهیم شد که ترکیب آبی و سفید باعث احساس خلوص و جوانتر میشود ، بنابراین نماد فیسبوک و همچنین بسیاری از آرمهای شناخته شده دیگر که پالت رنگی مشابهی دارند برای نشان دادن خوشبینی و عزت نفس میباشد .

شایان به ذکر است دلیل انتخاب رنگ آبی به دلیل شرایط بینایی انتخاب شده است ، که طراح لوگوفیسبوک مشکل کور رنگی داشته است و در دیدن رنگهایی مثل قرمز مشکل داشته است و تمایز این رنگ ها برای طراح دشوار است به همین دلیل از رنگ آبی استفاده کرده است .

موفقیت در انتخاب آیکن(آیکن گرافی)

فیسبوک آیکنی را انتخاب کرد که به دلیل طراحی منحصر به فردی که داشت این آیکن در همه جای جهان معروف شد ، لوگو شما چهره کسب و کار شما میباشد پس در لوگویی که انتخاب میکنید توجه داشته باشد ، با توجه به آیکنی که فیسبوک انتخاب کرده است ، توانسته بهترین چهره را برای کسب و کارش داشته باشد.

قابل تغییر مقیاس

اگر لوگوفیسبوک را به اندازههای مختلف تغییر دهیم ، آن را کوچکتر یا بزرگتر کنیم ظاهر آن خراب نمیشود و باهمان زیبایی که دارد بزرگتر یا کوچکتر کنیم  و میتوان لوگو فیسبوک را به اندازههای مختلف تغییر داد.

برخلاف بسیاری از علامتهای تجاری بزرگ که امروزه وجود دارد فیسبوک از تعداد معدود لوگوهایی است که بر طراحی اصلی خود از ابتدا تا به الان پایبند بوده است.

جمع بندی

مردم به طور عمده برای سرگرمی و ازتباطات گاه به گاه با دوستان و خانواده در سراسر دنیا به فیسبوک مراجعه میکنند،همانگونه که مشاهده کردید لوگوفیسبوک دارای یک طراحی نسبتا ساده ومستقیم است و دارای فونت کوچک در زمینه آبی میباشد ، شبکه اجتماعی فیسبوک مانند تلگرام و توییتر  امروزه بخشی از زندگی اجتماعی بسیاری از کاربران میباشد ، که بسیاری از کاربران امروزه در حال کسب در آمد از این شبکه اجتماعی میباشند، نیازی نیست که در پشت طراحی شما یک تیم بسیار بزرگ قرار گرفته باشد بلکه در بعضی مواقع حتی یک نفر میتواند پرچم نام تجاری شما را در سراسر دنیا بالا ببرد اما فیسبوک به وضوح یک فومول برنده دارد که این فومول ، لوگوفیسبوک میباشد ، درست این طراحی ساده بود اما ترکیب رنگی در آن استفاده شد که پرطرفدار بود و باعث استقبال بسیاری از کاربران شد ، امروزه تعداد معدود افرادی هستند که با این شبکه آشنایی نداشته باشند .

لوگو یورو 2020

شهر رم از لوگو ی بازیهای 2020 یوفا ( euro 2020 ) اتحادیه فوتبال اروپا که میزبان آن است رونمایی کرد . شهر ابدی و لایزال رم که نوید بخش خوش آمدگویی به طرفداران ، همراه با آرزوی شادی فراوان است به عنوان یکی از سیزده الهه عشق و زیبایی محل برگزاری رقابت ها می باشد .
شهر رم : قدیمی ، جاودانه ، لایزال . همه این صفات برای شهر رم آمده است .
با رونمایی لوگو یورو 2020 رم شهر محل بازیها اتحادیه فوتبال اروپا ، شادی ، شور و زیبایی فوتبال به وضوح در لوگو نمایان شد .

ساختمان با اهمیت سالا دل آرما در مجموعه ی ورزشی فورواتیاکیلو محل برگزاری جشن میزبانی است که نزدیک استادیوم اصلی المپیکو ایتالیا است . این مجموعه برای سه مرحله گروهی مسابقات و یک چهارم نهایی در زمان چهار ساله تعبیه شده است .

الکساندر سفرین ، رِییس اتحادیه فوتبال اروپا ( یوفا ) نیز از آنچه که تاریخ غنی و زیبای رم خوانده شد ابراز خوشنودی کرد و نوید داد که بازیهای 2020 اتحادیه فوتبال اروپا که در سیزدهمین شهر اروپا برگزار خواهد شد یک تجربه فراموش نشدنی باشد .

رم به دنبال رویداد روز چهارشنبه لندن که راه را برای آغاز رقابت ها باز نمود ، دومین شهری بود که از لوگو ی شهر محل بازیها 2020 اتحادیه فوتبال اروپا رونمایی کرد .
پل مشهور سنت آنجلو که در مرکز لوگوی شهر میزبای یعنی رم واقع شده است و این خود در راستای اصالت (هم سانی ) معبری تازه در رقابتهاست که در آن هر یک از لوگوهای 13 شهر یک پل نمادین بی نظیر را از شهر مورد نظر مجسم می سازد که به عنوان یک نماد قدرتمند برای ارتباط بین الهه های زیبایی گوناگون عمل می کند .
آقای سفرین در ادامه اظهار نمود خوشحالیم که در کشوری هستیم که فوتبال در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و در طی 60 سال اتحادیه فوتبال اروپا اتحادیه فوتبال اروپا به عنوان یکی از رویداد های مهم ورزشی در جهان تبدیل شده است و این رقابتهای قهرمانی این امکان را به ما می دهد تا فوتبال را در چهار گوشه ی قاره گسترش دهیم .
وی خاطر نشان کرد که رم در سالهای 1968 و 1980 میزبان بازیهای فینال اتحادیه فوتبال اروپا بوده و دو بار این بازیها به شهر ابدی رم بازگشته است . این اتفاق یک سفر شگفت انگیز و تجربه ای فراموش نشدنی است و شگفت آنکه فوتبال همچون پلی عمل می کند .

کارلوتارکچینو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ( FIGC ) غرور و افتخار خود را اینگونه اظهار کرد مه هم اینک مبارزه ی مهمی را پیش رو داریم که آن شرکت و درگیری 13 شهر متفاوت است .
وی در ادامه گفت : این رقابتی جذاب است که هم پاداش آداب و رسوم فوتبال و هم توانایی ما در اداره ی این رویداد است .
ایتالیا میلان را به عنوان محل برگزاری مسابقات فینال لیگ قهرمانی در اتحادیه فوتبال اروپا معین کرد . همانگونه که رجیو امیلیا را به عنوان محل برگزاری مسابقات فینال لیگ قهرمانی تعیین نموده است .
آقای کچینو در ادامه گفت که فوتبال لذت شور و زیبایی است . و این لوگو موید قدرت فوتبال برای اتحاد و به اشتراک گذاشتن تجربیات است . ما با شهر های دیگری به عنوان یک تیم واحد کارهای خارق العاده خواهیم کرد .
شهردار رم خانم ویر جینیارگی اظهار داشت ” ما می خواهیم شهر ما دیسین یا ، دل پوپولو و سیرکومازیو همه با هم میزبان طرفداران و گردشگران باشد و ما به آرزوی شادی فراوان به آن ها خوش آمد می گوییم .

معنی و مفهوم لوگو یورو 2020 ( اتحادیه فوتبال اروپا )
حلال پایین تصویر در لوگو نمادی است از پل سنت آنجلو که در قلعهٔ سنت آنجلو واقع در شمال غربی شهر رم واقع شده و نشان از محل برگزاری مسابقات می دهد . شور و نشاط و هیجان سعی شده است در فرم آدمک های کنار کاپ گنجانده شود . ضعفی که در طراحی لوگو یورو 2020 مشاهده می شود این است که تصویر لوگو را نمیتوان در حالت تک رنگ اجرا کرد و اگر هم قرار باشد این لوگو در حالت تک رنگ اجرا شود باید تغییرات کوچکی در آن ایجاد نمود . گرچه بیشتر استفاده از این طرح بصورت رنگی است اما قابلیت تک رنگ شدن یکی از مهمترین اصول طراحی لوگو است .

چرا نباید از سایت های طراحی لوگو آنلاین استفاده کرد؟

آیا در مورد لوگوی کسب و کارتان فکر کردین؟ ایا نتیجه ایی که شما دنبالش هستید، میده؟ لوگوی شما به چه میزان توجه مخاطبان را جلب می کند و  بر ذهن آنان اثر می گذارد؟ چرا استفاده از سایت های طراحی لوگو آنلاین پر مخاطره است؟

هنگامی که تصمیم به ارتقاء لوگوی خود و یا طراحی یک نماد جدید برای برندتان میگیرید، اولین سوال این است که چگونه و توسط چه کسی این کار انجام خواهد شد.

برخی سایت ها نمونه هایی رایگان برای ساختن لوگو  در اختیاز شما قرار می دهند که به شما کمک میکنند که برای کسب و کار خود یک آرم  بسازید اما اصلی ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که شما به یک لوگو متمایز و حرفه ای نیاز دارید که کسب و کارتان را به بهترین حالت ممکن معرفی کند.

اگر از یک طراح خلاق و با تجربه به صورت اختصاصی کمک می گیرید و پروژه را به آن می سپارید، قطعا بدانید گزینه مطمئن و مناسبی را انتخاب نموده اید.  اما قبل از امضای قرارداد با آنها از بررسی نمونه کارها اطمینان حاصل کنید.

اگر شما به استفاده از یک سایت طراحی لوگو آنلاین و رایگان فکر می کنید، به این ده دلیل پیشنهاد می کنیم  که اگر می توانید این ایده تان را بازبینی کنید:

طراحی لوگو آنلاین و عدم ابتکار و اصالت

یکی از مهمترین جنبه های ساخت لوگو، ابتکاری بودن آن است. گرافیکی که شما در لوگوی خود استفاده می کنید باید توسط طراحان حرفه ای یا حداقل کسی که در زمینه طراحی متخصص و دارای تجربه گرافیک می باشد، ایجاد شود.

هنگامی که از برنامه آنلاین ساخت لوگوی رایگان استفاده می کنید، شما از گرافیکی که از پیش طراحی شده است بهره می برید که اغلب رنگ و طراحی آن محدود است و اصالت آن مختص شما نیست و به گونه ساخته شده است تا بتواند زمینه های متنوعی از کسب و کارها را پوشش دهد. شاید برای یک “طراحی خیلی سریع” گزینه مناسبی باشد، اما چرا حاضرید هر چیزی را برای نشان تجاری خود استفاده کنید؟

عدم آزادی در خلاقیت

قالب های از پیش طراحی شده ایی که به شما اجازه می دهند لوگوی خود را در یک چارچوب ایجاد کنید، در خلاقیت و ایده پردازی محدود هستند. به عبارت دیگر، مانندسایت سازهای انلاین، شما به آنچه سایت یا چارچوب به شما ارایه میدهد، محدود هستید. همیشه بهترین راه پیدا کردن راه حلی برای ازادی در خلاقیت است حتی اگر طرفدار راحتی و ابزار کشیدن و رها کردن (drag and drop) هستید.

عدم دسترسی به قانون کپی رایت 

هنگامی که لوگوی خود را از طریق سایت های انلاین میسازید باید آگاه باشید که حق کپی رایت آن نماد را ندارید. چرا که ده ها شرکت و یا حتی صد ها شرکت دیگر ممکن است همان نمادی را انتخاب کرده باشند که شما انتخاب کرده اید و بدین ترتیب شما هیچگونه مالکیتی نسبت به آن شکل و قالب نخواهید داشت.

کمبود فونت های خلاقانه

قالب های آنلاین از پیش طراحی شده با ایجاد دسترسی شما به ساخت یک لوگوی سریع و اشفته(کثیف، بدردنخور)، همه چیز را آسان و راحت میکنند. اما مشکل اینجاست که شما هیچ کنترلی بر چیزهایی مثل فونت ها و اشکال، گرافیک و سایر گزینه های شخصی ندارید. فونت و دیگر گزینه ها در لوگو مهم هستند. ایجاد فونت منحصر به فرد باعث خاص شدن لوگوی شما میشود، چیزی که در برنامه های طراحی لوگو آنلاین، با فونت های از پیش تعیین شده آن ها، قابل کنترل و انعطاف نیست.

ویژگی ها و ابزار کمتر 

یکی دیگر از معایب استفاده از برنامه های انلاین و رایگان طراحی لوگو این است که ویژگی های کمتری برای سفارشی کردن لوگوی خود دارید. ممکن است بخواهید یک افکت خاص مانند اریب کردن، سایه دار کردن یا افکت های خاص دیگری بر روی لوگوهای خود داشته باشید و یا نماد خود را ذخیم تر و یا نازکتر کنید. اگر از قالب های از پیش طراحی شده انلاین و رایگان استفاده می کنید، ممکن است به این ابزار دسترسی نداشته باشید.

کمبود ابزار ویرایش در طراحی لوگو آنلاین 

هنگامی که از یک سایت طراحی لوگو آنلاین استفاده می کنید، محدود به ابزار ویرایشی هستید که در آن چارچوب تعریف شده است. بهتر است برای پروژه های طراحی لوگو از برنامه های ویرایش برداری مانند ایلستریتور استفاده کنید تا از برنامه های موجود که ممکن است آنلاین پیدا کنید.

هنگامی که لوگوی کسب و کار خود را ایجاد می کنید، به یاد داشته باشید موضوع بسیار مهمی از برند را می سازید که قرار است با مخاطب شما ارتباط برقرار کند. باید مطمئن شوید که لوگوی شما نشان دهنده سطح حرفه ای بودنی است که شما میخواهید شرکت خود را نشان دهید و تصویر خود را بهبود ببخشید.

عدم مشاوره از کارشناسان

به این موضوع توجه کنید که لوگوی هر برند بر مبنای جوهره برند ایده پردازی و اجرا میگردد و این موضوع مستلزم تحلیل موشکافانه برند است. هنگامی که شما از یک برنامه طراحی لوگو آنلاین استفاده می کنید، با تیم حرفه ای و خلاق، ارتباطی نخواهید داشت، چیزی که برای ساخت یک لوگوی سفارشی و از هر جهت قدرتمند، نیاز دارید. حتی اگر هم دقیقا بدانید که چه چیزی می خواهید، این ارتباط به شما کمک می کند زمانی که در مورد طراحی لوگوی خود و برندتان سوالاتی دارید یک تیم حرفه ایی در کنارتان هست که پاسخگو باشد.

مزیت استخدام یک تیم طراحی این است که شما می توانید هرچه در ذهنتان است را به تیم طراحی بگویید، سپس عقب بنشینید و اجازه دهید تیم طراحی این کار سخت ولی موثر مهم  را انجام دهد.

هزینه های پنهان

یکی دیگر ازاشکالات استفاده از برنامه های طراحی لوگو آنلاین این است که آنطور که شما فکر می کنید رایگان نیستند. اغلب برنامه های انلاین ساخت لوگوی رایگان در وهله اول رایگان به نظر میرسند، اما ممکن است در پایان از شما مطالبه هزینه کنند. به علاوه، ممکن است انتخاب های شما را به طراحی های ابتدایی و پیش پا افتاده محدود کنند تا زمانی که هزینه های ان را پرداخت کنید.

سفارشی کردن کمتر

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، بزرگترین اشکال استفاده از سایت های طراحی لوگو آنلاین این است که شما توانایی سفارشی کردن گرافیک و لوگوی خود را ندارید. سفارشی سازی زمانی مهم است که شما به دنبال خلاقیت و تمایز از رقبایتان هستید و در این حالت نمی توانید تصاویر و گرافیک از پیش تعیین شده را سفارشی کنید. همچنین این خطر وجود دارد که برند های دیگر به راحتی لوگوی شما را کپی و استفاده کنند و شما نمی توانید ادعای تخلف کنید. شاید لوگوی که شما در این سایت ها می سازید ده ها برند دیگر نیز همان شکل و طرح را انتخاب کرده باشند و این برای برند وضعیت پر مخاطره محسوب می شود.

محدودیت منابع و کمک فنی

یکی دیگر از دلایلی که باعث میشود برنامه های انلاین ساخت لوگوی رایگان انتخاب خوبی نباشند این است که شما کمک فنی یا منابع فکری دیگری نخواهید داشت که به شما کمک کند که هویت بصری نام تجاری خود را ارتقا و گسترش دهید.

مراحل ساخت یک برند لوکس

همگی شنیده‌ایم که لکسوس، برند لوکس تویوتا می‌باشد. راجع به شرکت خودروسازی بریتانیایی رولز‌رویس شنیده‌ایم و خودروهای عجیب غریب آنها را نیز دیده‌ایم. برند لویی‌ویتون را نیز می‌شناسیم. گوچی، هرمس، کقتیه، رولکس و شنل نیز از این دسته‌بندی هستند. اینها نمونه‌هایی بسیار موفق از کسب و کارهایی هستند که به ساخت برند لوکسپرداخته‌اند. اما چرا این برندها تا این حد مشهور هستند؟ دلیل قیمت بالای آن‌ها چیست؟ چه چیزی آنها را متمایز از بقیه برندها کرده است؟ جواب به سوالاتی از این دست، با شناخت برند لوکس و هدف آن آشکار خواهد شد.

برند لوکس چیست؟

دلیلی که مشتری‌های این برندها، معمولاً شامل قشر خاصی از جامعه می‌شود این است که دقیقاً کاربرد این برندها برای همین موضوع است. به عبارت دیگر، برند لوکس، برندی نیست که صرفاً در صدد رفع نیازهای اولیه و ضروریات مصرف کنندگان اقدام به تولید محصول یا خدمات کند. بلکه هدف آن، ارائه ارزش‌هایی مافوق نیازهای ضروری مشترین می‌باشد. و دلیلی که برندهای لوکس متمایز از سایر برندها هستند، بخاطر ویژگی‌های خاصی است که در آنها وجود دارد.

برند لوکس یا Luxury، خود نوعی از کسب‌وکار به حساب می‌آید. بازاریابی این نوع کسب‌وکارها، غالباً به شکل‌های متفاوتی از کسب‌وکارهای عادی انجام می‌گیرد. از آنجائیکه خریداران برندهای لوکس، به دنبال این هستند که احساس خاص و غیرعادی را در مواجه با محصول به دست آورند، باید نکات بسیار مهمی را در نظر گرفت.

بسیاری از برندهای لاکچری، از بازاریابی پارتیزانی برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کنند و نکته جالبی که وجود دارد این است که اکثریت برندهای لوکس که سالیان دراز توانسته‌اند موقعیت خود را حفظ کنند، شرکت‌هایی خانوادگی بوده‌اند.

ساخت برند لوکس و مفاهیم آن

برندهای لوکس، هر کدام با یک یا چند مفهوم کلی و متفاوت از دیگری برای ایجاد حس منحصر بفرد در مشتری استفاده می‌کنند. برندهایی نظیر رولزرویس سعی بر این داشته‌اند تا با استفاده از زیبایی‌های ظاهری خیره کننده و ایجاد حس برتری، بعنوان برندی مطرح شوند که برای خانواده‌های اشرافی و سلطنتی طراحی شده باشند.

برخی دیگر از برندهای لوکس، مفهوم متفاوتی را پیش گرفته‌اند. مثلاً گوچی، از نطفه‌ خلاقانه‌ای که در یک فرد نابغه وجود داشته است نشات گرفته است. از طرف دیگر، برندی چون پورشه و دانهیل، این مفهوم را در خود دارند که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند و مفهومی چون جاودانی در طول زمان را در خود دارند.

بطور کلی، هر کدام از برندهای لوکسی که ساخته شده‌اند، با استفاده از مفاهیمی خاص و داستان‌سرایی‌هایی که از آنها شده است، محصولاتی را به بازار عرضه کرده اند که افراد، با افزایش درآمد و سرمایه خود، بیشتر راغب به خریدن آنها می‌شوند.

برندهای لوکس، در ذهن جامعه، همچون رویایی به نظر می‌آیند که لازم است دست‌یابی به آن برای بیشتر افراد غیر ممکن باشد. چرا که کالاهایی که ملبس به برندهای لوکس هستند، عموماً کالاهایی می‌باشند که با قدرت خرید مشتری‌ها همراه شده است.

اصول طراحی ست ادرای


اجزای طراحی ست اداری کامل

سربرگ برگه ای است که در سایزهای متفاوت جهت نامه نگاری و مکاتبات سازمانی استفاده میشود.

اصلی ترین مشخصه این برگه ، قرار گیری نام و لوگو شرکت در بالا یا پایین آن است

البته در بسیاری از موارد نام و لوگو با رنگ محو شونده در وسط صفحه قرار میگیرد

سربرگ اغلب دربرگیرنده لوگو,نام شرکت,آدرس پستی,آدرس وبسایت شرکت,تاریخ,ایمیل,شماره نامه میباشد.

طراحی اوراق ست اداری

طرح سربرگ اصلی ترین جز یک ست اداری کامل است

در اوراق اداری نوع کادربندی و حاشیه سربرگ با توجه به درخواست مشتریان و مدنظر ایشان تنظیم میشود.

تدوین طرح پاکت نامه و اوراق ست اداری

طراحی پاکت نامه نیز یکی دیگر از اجزا طراحی ست اداری می باشد.

در طراحی پاکت نامه نیز اطلاعات شرکت و لوگو دقیق و به صورت واضح درج میگردد و در ابعاد متفاوتی طراحی میگردد

طراحی و تبلیغات سپیدگرافیک با در نظر گرفتن نیازهای مخاطبان و همه جزئیات طراحی و اصول تبلیغات ، خدمات حرفه ای ست اداری را ارائه میدهد.

اگر که مایل به طراحی سربرگ,طراحی پاکت نامه و سایر اجزا ست اداری هستید با سپیدگرافیک بگیرید.

یکی از عوامل بهبود شرایط و نظم شرکت براساس طراحی حرفه ای و خلاقانه ست اداری,که یکی از عناصر اصلی برندینگ میباشد ، است

خلق اصولی ست اداری نوین و خلاقانه ,می تواند ابزار تبلیغاتی موثر برای مجموعه شما باشد.

طراحی ست اداری کامل

سپیدگرافیک با بهره گیری از متدهای نوین طراحی ،مشتریان و مخاطبان خود را در زمینه طراحی هویت سازمانی ,طراحی کاتالوگ ,طراحی لوگو, طراحی بنر, طراحی بیلبورد پشتیبانی مینماید.

ارائه طرحها براساس نوع محصولات و خدمات مشتریان انجام میشود.

ارائه طرح جدید و غیرتکراری را از سپیدگرافیک بخواهید.

به عنوان مدیر یک مجموعه توجه به این ابزار ، برای ایجاد فضای حرفه ای و منسجم در محیط کار، یک اصل مهم میباشد.

باید توجه داشت که طراحی ست اداری نیز مانند دیگر شاخه ها، با توجه به فضای کار و زمینه کار آن شرکت طراحی و چاپ میشود.

ست اداری مجموعه طراحی کاتالوگ,لوگو و طراحی بنرهای تبلیغاتی و کارت ویزیت  را نیز در بر میگیرد.

طراحی هویت سازمانی انسجام و زیبایی بصری محیط کسب و کار را به دنبال خواهد داشت.

اصول طراحی ست اداری

در طراحی ست اداری بهتر است از رنگ سازمانی استفاده نمایید. از شعار های خود در ست اداری خود استفاده نمایید.شعار ها را در اقلامی قرار دهید که بیشتر در معرض دید هستند مانند : تقویم، یادداشت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی مثل خودکار، فلش، هارد اکسترنال و ...شما می توانید به صورت پنهان در شعار خود اهداف یا شرح خدمات را بکار ببرید.از اصئل طراحی ست اداری بهتر است حتما از علائم تجاری، آرم و لوگو استفاده نمایید تا بتوانید کپی رایتی از خود داشته باشید.برای اقلام پرمصرف که دور ریز بالایی دارند مثل کاغذ یادداشت از کاغذ های معمولی استفاده کنید تا علاوه بر کم کردن هزینه ها از اسراف کردن نیز جلوگیری شود. متون و محتوای خود را با ترتیب و منظم در ست اداری خود درج کنید.به طور مثال در طراحی سربرگ بهتر است آدرس و شماره تماس خود را در پایین سربرگ قرار دهید و تاریخ و لوگو را در قسمت بالا درج کنید.قبل از اینکه طراحی ست اداری را به اتمام برسانید به سایز و ابعاد ست اداری توجه نمایید. به اندازه عرض سربرگ توجه کنید که پس از چاپ به راحتی در داخل پاکت نامه قرار گیرد یا برای دیگر اقلام ست اداری اندازه ای متناسب با پوشه یا فولدر اداری باشد.اگر استفاده از محتوای شلوغ شما را دچار سردرگمی می کند بهتر است از سادگی و خلاقیت طراح ست اداری استفاده نمایید.

طراحی ست اداری پزشکی

در طراحی ست اداری پزشکی ابتدا باید به رنگ سازمانی توجه نمایید. بهتر است از تک رنگ برای طراحی استفاده شود.سعی کنید رنگ مورد استفاده رنگ سلامت باشد. بهتر است از فونت اداری و رسمی استفاده نمایید.استفاده از فونت های زیبا می تواند بر جذب مخاطب مؤثر باشد.اکثر پزشکان در طراحی ست اداری پزشکی از فونت نستعلیق استفاده می کنند.

 

طراحی ست اداری و لوگو

معمولا طراحی لوگو قبل از طراحی ست اداری توسط طراح انجام می شود و در طراحی ست اداری مورد استفاده قرار می گیرد.