لوگو یورو 2020

شهر رم از لوگو ی بازیهای 2020 یوفا ( euro 2020 ) اتحادیه فوتبال اروپا که میزبان آن است رونمایی کرد . شهر ابدی و لایزال رم که نوید بخش خوش آمدگویی به طرفداران ، همراه با آرزوی شادی فراوان است به عنوان یکی از سیزده الهه عشق و زیبایی محل برگزاری رقابت ها می باشد .
شهر رم : قدیمی ، جاودانه ، لایزال . همه این صفات برای شهر رم آمده است .
با رونمایی لوگو یورو 2020 رم شهر محل بازیها اتحادیه فوتبال اروپا ، شادی ، شور و زیبایی فوتبال به وضوح در لوگو نمایان شد .

ساختمان با اهمیت سالا دل آرما در مجموعه ی ورزشی فورواتیاکیلو محل برگزاری جشن میزبانی است که نزدیک استادیوم اصلی المپیکو ایتالیا است . این مجموعه برای سه مرحله گروهی مسابقات و یک چهارم نهایی در زمان چهار ساله تعبیه شده است .

الکساندر سفرین ، رِییس اتحادیه فوتبال اروپا ( یوفا ) نیز از آنچه که تاریخ غنی و زیبای رم خوانده شد ابراز خوشنودی کرد و نوید داد که بازیهای 2020 اتحادیه فوتبال اروپا که در سیزدهمین شهر اروپا برگزار خواهد شد یک تجربه فراموش نشدنی باشد .

رم به دنبال رویداد روز چهارشنبه لندن که راه را برای آغاز رقابت ها باز نمود ، دومین شهری بود که از لوگو ی شهر محل بازیها 2020 اتحادیه فوتبال اروپا رونمایی کرد .
پل مشهور سنت آنجلو که در مرکز لوگوی شهر میزبای یعنی رم واقع شده است و این خود در راستای اصالت (هم سانی ) معبری تازه در رقابتهاست که در آن هر یک از لوگوهای 13 شهر یک پل نمادین بی نظیر را از شهر مورد نظر مجسم می سازد که به عنوان یک نماد قدرتمند برای ارتباط بین الهه های زیبایی گوناگون عمل می کند .
آقای سفرین در ادامه اظهار نمود خوشحالیم که در کشوری هستیم که فوتبال در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و در طی 60 سال اتحادیه فوتبال اروپا اتحادیه فوتبال اروپا به عنوان یکی از رویداد های مهم ورزشی در جهان تبدیل شده است و این رقابتهای قهرمانی این امکان را به ما می دهد تا فوتبال را در چهار گوشه ی قاره گسترش دهیم .
وی خاطر نشان کرد که رم در سالهای 1968 و 1980 میزبان بازیهای فینال اتحادیه فوتبال اروپا بوده و دو بار این بازیها به شهر ابدی رم بازگشته است . این اتفاق یک سفر شگفت انگیز و تجربه ای فراموش نشدنی است و شگفت آنکه فوتبال همچون پلی عمل می کند .

کارلوتارکچینو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ( FIGC ) غرور و افتخار خود را اینگونه اظهار کرد مه هم اینک مبارزه ی مهمی را پیش رو داریم که آن شرکت و درگیری 13 شهر متفاوت است .
وی در ادامه گفت : این رقابتی جذاب است که هم پاداش آداب و رسوم فوتبال و هم توانایی ما در اداره ی این رویداد است .
ایتالیا میلان را به عنوان محل برگزاری مسابقات فینال لیگ قهرمانی در اتحادیه فوتبال اروپا معین کرد . همانگونه که رجیو امیلیا را به عنوان محل برگزاری مسابقات فینال لیگ قهرمانی تعیین نموده است .
آقای کچینو در ادامه گفت که فوتبال لذت شور و زیبایی است . و این لوگو موید قدرت فوتبال برای اتحاد و به اشتراک گذاشتن تجربیات است . ما با شهر های دیگری به عنوان یک تیم واحد کارهای خارق العاده خواهیم کرد .
شهردار رم خانم ویر جینیارگی اظهار داشت ” ما می خواهیم شهر ما دیسین یا ، دل پوپولو و سیرکومازیو همه با هم میزبان طرفداران و گردشگران باشد و ما به آرزوی شادی فراوان به آن ها خوش آمد می گوییم .

معنی و مفهوم لوگو یورو 2020 ( اتحادیه فوتبال اروپا )
حلال پایین تصویر در لوگو نمادی است از پل سنت آنجلو که در قلعهٔ سنت آنجلو واقع در شمال غربی شهر رم واقع شده و نشان از محل برگزاری مسابقات می دهد . شور و نشاط و هیجان سعی شده است در فرم آدمک های کنار کاپ گنجانده شود . ضعفی که در طراحی لوگو یورو 2020 مشاهده می شود این است که تصویر لوگو را نمیتوان در حالت تک رنگ اجرا کرد و اگر هم قرار باشد این لوگو در حالت تک رنگ اجرا شود باید تغییرات کوچکی در آن ایجاد نمود . گرچه بیشتر استفاده از این طرح بصورت رنگی است اما قابلیت تک رنگ شدن یکی از مهمترین اصول طراحی لوگو است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.